Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37388
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговий потенціал технології cloud computing |
Authors |
Крикавський, Є.В.
Бойчук, І.В. Глинський, Н.Ю. |
ORCID | |
Keywords |
хмарні обчислення облачные вычисления cloud computing маркетинговий потенціал маркетинговый потенциал marketing potential |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37388 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Крикавський, Є.В. Маркетинговий потенціал технології cloud computing [Текст] / Є.В. Крикавський, І.В. Бойчук, Н.Ю. Глинський // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 146-147. |
Abstract |
Концепція аутсорсингу у різних видах економічної діяльності суб’єктів господарювання продовжує свій прогресивний поступ. Передусім, доцільно виокремити сектор логістики, який революціонував завдяки цій концепції настільки інтенсивно, що це призвело до формування світового ринку логістичних послуг у надзвичайно короткі терміни, надаючи учасникам цього ринку значну користь (порушення монополізму, ефект масштабу, концентрація на ключових компетенціях, ефект відкритого простору, раціональна націоналізація та концепція тощо). Водночас, це генерувало потребу у формуванні відповідних аутсорсингових операторів (приклад зернової логістики). Очевидно, що таку тенденцію уможливили радикальні трансформації інформаційних технологій, позаяк завдяки їм просторові та часові межі перестали бути непереборними.
Доказом того, що концепція аутсорсингу набула ознак мегатенденції, може служити і сфера ІТ-технологій, яка до цієї тенденції долучилась відносно недавно. Перспективним рішенням цього є технологія «cloud computing», скерована на подання аутсорсингових інформаційних послуг, використовуючи т.зв. «хмару». Передусім, мова в цьому випадку йде про зберігання та перетворення великих масивів інформації. А це може надати істотні користі для маркетингу як щодо аудиторії (глобальний клієнт), так і щодо власної діяльності. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

6

1

7070

1

715347

1

87406

44987

488464

87405
Downloads

1

1

3

1

1

1

1

87407

1

715346

26
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Krykavskyi_cloud computing.pdf | 192.87 kB | Adobe PDF | 802789 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.