Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37450
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Соціальний маркетинг лісогосподарських підприємств |
Authors |
Mishenin, Yevhen Vasylovych
![]() Mishenina, Natalia Viktorivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-1597-3270 |
Keywords |
соціальний маркетинг социальный маркетинг social marketing лісове господарство лесное хозяйство forestry |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37450 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Мішенін, Є.В. Соціальний маркетинг лісогосподарських підприємств [Текст] / Є.В. Мішенін, Н.В. Мішеніна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 193-195. |
Abstract |
Реалізація соціально-екологічної відповідальності у лісогосподарюванні обов’язково має передбачати застосування таких еколого-економічних технологій управління, як екологічно орієнтований соціальний маркетинг (соціальний маркетинг лісоекологічного спрямування). Соціальний маркетинг лісоекологічного спрямування як еколого-економічна технологія соціально відповідального управління лісогосподарюванням, нами розглядається на основі існуючої концепції соціального маркетингу. У роботі [1] відмічається, що згідно з концепцією соціального маректингу головним завданням підприємства є визначення потреб, бажань та інтересів цільових ринків, а також забезпечення їх задоволення шляхом більш ефективним по відношенню до конкурентів, проте зберігаючи при цьому благоустрій суспільства та окремих споживачів. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

6

53389

1

1

412003

207191

3404794

4489390
Downloads

3

1

2

1

1

1

1235603

1

3404795

21
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Mishenin_social marketing.pdf | 193.27 kB | Adobe PDF | 4640429 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.