Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37460
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Науково-методичний підхід до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу |
Authors |
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 |
Keywords |
маркетингове тестування маркетинговое тестирование marketing testing екологічна продукція экологическая продукция environmental products інноваційний продукт инновационный продукт innovative product |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37460 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | |
Citation | Нагорний, Є.I. Науково-методичний підхід до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.I. Нагорний // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 196-198. |
Abstract |
В сучасних умовах господарювання пріоритетним завданням є перехід до сталого еколого-орієнтованого розвитку. Однак даний перехід неможливий без розвитку вітчизняного ринку екологічних, в тому числі, інноваційних екотоварів та екопослуг. Взагалі ж під екологічно орієнтованими інноваційними продуктами ми розуміємо нові чи поліпшені товари виробництво та споживання яких сприяє зниженню інтегрального екодеструктивного впливу на навколишнє середовище. Однак як і інноваційні продукти взагалі, так і інноваційна екопродукція, зокрема, стикаються на ринку з багатьма проблемами – низьким попитом через низьку купівельну поведінку споживачів, та їх байдужістю до цієї продукції через певний консерватизм. Незважаючи на той позитивний вплив, який несе дана продукція для екології, дуже часто вона не визиває ніякої симпатії з боку цільових споживачів, через дуже високу її ціну, що не відповідає тій корисності яку отримують споживачі від її споживання. І врешті-решт без відповідного високовартісного маркетингового супроводу така продукція зазнає на ринку комерційної невдачі, а витрати що були понесені в її розроблення, виробництво та розповсюдження ніколи не окупляться і залишаться збитками для підприємства-інноватора. В силу цих обставин необхідно використовувати інструменти підвищення ринкової адекватності такої продукції та прогнозувати її комерційний успіх ще на ранніх етапах її розроблення. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
1
Czechia
1
Germany
97316
Ireland
28282
Italy
1
Lithuania
1
Luxembourg
1
Netherlands
835
Ukraine
8344749
United Kingdom
519389
United States
8344750
Unknown Country
1035439
Downloads
China
5
Germany
7927
Lithuania
1
Ukraine
2911333
United Kingdom
1
United States
18370767
Unknown Country
13
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nahornyi_marketing testing.pdf | 206.73 kB | Adobe PDF | 21290047 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.