Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37460
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Науково-методичний підхід до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу |
Authors |
Nahornyi, Yevhen Ihorovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 |
Keywords |
маркетингове тестування маркетинговое тестирование marketing testing екологічна продукція экологическая продукция environmental products інноваційний продукт инновационный продукт innovative product |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37460 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Нагорний, Є.I. Науково-методичний підхід до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.I. Нагорний // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 196-198. |
Abstract |
В сучасних умовах господарювання пріоритетним завданням є перехід до сталого еколого-орієнтованого розвитку. Однак даний перехід неможливий без розвитку вітчизняного ринку екологічних, в тому числі, інноваційних екотоварів та екопослуг. Взагалі ж під екологічно орієнтованими інноваційними продуктами ми розуміємо нові чи поліпшені товари виробництво та споживання яких сприяє зниженню інтегрального екодеструктивного впливу на навколишнє середовище. Однак як і інноваційні продукти взагалі, так і інноваційна екопродукція, зокрема, стикаються на ринку з багатьма проблемами – низьким попитом через низьку купівельну поведінку споживачів, та їх байдужістю до цієї продукції через певний консерватизм. Незважаючи на той позитивний вплив, який несе дана продукція для екології, дуже часто вона не визиває ніякої симпатії з боку цільових споживачів, через дуже високу її ціну, що не відповідає тій корисності яку отримують споживачі від її споживання. І врешті-решт без відповідного високовартісного маркетингового супроводу така продукція зазнає на ринку комерційної невдачі, а витрати що були понесені в її розроблення, виробництво та розповсюдження ніколи не окупляться і залишаться збитками для підприємства-інноватора. В силу цих обставин необхідно використовувати інструменти підвищення ринкової адекватності такої продукції та прогнозувати її комерційний успіх ще на ранніх етапах її розроблення. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

97316

28282

1

1

1

835

8344749

519389

8344750

18370767
Downloads

5

7927

1

2911333

1

18370767

13
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Nahornyi_marketing testing.pdf | 206.73 kB | Adobe PDF | 21290047 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.