Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37466
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Поведінковий маркетинг учасників мультиагентської системи
Authors Овєчкіна, О.А.
ORCID
Keywords маркетингова поведінка
маркетинговое поведение
marketing conduct
маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37466
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Овєчкіна, О.А. Поведінковий маркетинг учасників мультиагентської системи [Текст] / О.А. Овєчкіна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 201-202.
Abstract Сучасний маркетинг як практична діяльність реалізується у моделях маркетингової поведінки господарюючих суб’єктів. Деякі автори термін «поведінковий маркетинг» розглядають у вузькому сенсі як внутрішньо-фірмовий маркетинг-менеджмент. У цьому визначенні поведінковий маркетинг базується на розробці, впровадженні й підтримці стандартів спілкування, що сприяють всебічному розвитку підприємства й персоналу [1].
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Egypt Egypt
1
Estonia Estonia
1790041
Germany Germany
3
Ireland Ireland
5045
Italy Italy
2
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
38621507
United Kingdom United Kingdom
73124
United States United States
8752422
Unknown Country Unknown Country
197777

Downloads

China China
2
Egypt Egypt
1
Germany Germany
2
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
6166251
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
38621507
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Oviechkina_marketing.pdf 191.63 kB Adobe PDF 44787787

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.