Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37474
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Фактори впливу на створення медіаплану та медіастратегії
Authors Підлісна, О.В.
ORCID
Keywords медіа план
медиа план
media plan
медіастратегія
медиастратегия
media strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37474
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Підлісна, О.В. Фактори впливу на створення медіаплану та медіастратегії [Текст] / О.В. Підлісна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 223-224.
Abstract На кінцевому етапі план роботи з засобами масової інформації визначаються часові рамки, зазначаються терміни виконання кожного етапу робіт, що в свою чергу призводить до контролю плану витрат рекламної кампанії, контролю плану розповсюдження рекламних повідомлень, безпосереднього процесу розповсюдження рекламних повідомлень, проводиться аналіз даних по витратах та по графіку рекламної кампанії. Заключним моментом медіаплану є з’ясування ступеня виконання задач рекламної кампанії та формування висновків стосовно проведеної рекламної кампанії та висунення вимог до майбутніх кампанії.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
4
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
17686
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
798
Poland Poland
1
Sweden Sweden
8842
Ukraine Ukraine
294372
United Kingdom United Kingdom
99721
United States United States
4362363
Unknown Country Unknown Country
294371

Downloads

China China
67545
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
294373
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4362366
Unknown Country Unknown Country
27

Files

File Size Format Downloads
Pidlisna_media strategy.pdf 170.99 kB Adobe PDF 4724317

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.