Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37483
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасна проблематика виміру ефективності трейд- маркетингових активностей
Authors Примак, Д.С.
ORCID
Keywords оцінка ефективності
оценка эффективности
evaluation of the effectiveness
маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37483
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Примак, Д.С. Сучасна проблематика виміру ефективності трейд- маркетингових активностей [Текст] / Д.С. Примак // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 232-233.
Abstract Проблема оцінки ефективності маркетингових заходів давно постає перед виробниками та маркетологами. Не виключенням є і трейд-маркетингова діяльність. В сучасній літературі є чимало робіт з цього приводу [1-5 та інш.]. Аналіз наукових та прикладних розробок показав, що ефективність маркетингових заходів може бути оцінена у двух спрямуваннях, як економічна та комунікативна.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
4
Ireland Ireland
33903
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1991
Poland Poland
1
Singapore Singapore
38825559
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
25638990
United Kingdom United Kingdom
235400
United States United States
12452424
Unknown Country Unknown Country
462837

Downloads

China China
6
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
25638991
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
77651116
Unknown Country Unknown Country
11

Files

File Size Format Downloads
Prymak_marketing.pdf 179.46 kB Adobe PDF 103290131

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.