Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37490
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Перспективи розвитку маркетингових інновацій суб’єктів ринку фармацевтичних препаратів
Authors Питуляк, Н.С.
ORCID
Keywords фармацевтика
pharmaceutics
маркетингові інновації
маркетинговые инновации
marketing innovations
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37490
Publisher ТОВ "ДД "Папірус", 2014
License
Citation Питуляк, Н.С. Перспективи розвитку маркетингових інновацій суб’єктів ринку фармацевтичних препаратів [Текст] / Н.С. Питуляк // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 124-126.
Abstract Суб’єкти ринку фармацевтичних препаратів функціонують в складних умовах, що характеризуються падінням платоспроможного попиту, посиленням конкуренції, інфляційними явищами вітчизняної економіки. Перед ними постає необхідність удосконалення своєї діяльності, основою якого повинні бути маркетингові інновації.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
18543
India India
1
Ireland Ireland
9272
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
773
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
163781
United Kingdom United Kingdom
83436
United States United States
2248951
Unknown Country Unknown Country
163780

Downloads

China China
5
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
490580
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2248955
Unknown Country Unknown Country
23

Files

File Size Format Downloads
Pituliak_pharmaceutics.pdf 191.28 kB Adobe PDF 2739568

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.