Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37492
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості некомерційного маркетингу |
Authors |
Салогубова, В.М.
Бабенко, К.В. |
ORCID | |
Keywords |
некомерційний маркетинг некоммерческий маркетинг non-profit marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37492 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Салогубова, В.М. Особливості некомерційного маркетингу [Текст] / В.М. Салогубова, К.В. Бабенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 249-250. |
Abstract |
Некомерційний маркетинг – це маркетинг, здійснюваний організаціями й окремими особами, які діють в громадських інтересах або виступають за будь-яку ідею і не прагнуть до отримання фінансового прибутку. Некомерційний маркетинг здійснюється такими організаціями, як агентства з надання соціальної допомоги або благодійні групи, а також які беруть участь у політичних виборах [2].Мета некомерційної діяльності – це досягнення соціального ефекту, а некомерційного маркетингу – максимізація цього ефекту при раціональному використанні необхідних обмежених ресурсів суспільства. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

873

1

1

22478

167277

1

1

9578397

968634

38743458

1933692
Downloads

2

2

2

490154

1

2

51414814

1

51414814

16
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Salohubova_non-profit marketing.pdf | 258.73 kB | Adobe PDF | 103319808 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.