Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37497
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Двосторонній характер впливу комунікаційної політики на формування екологоорієнтованості промислового підприємства
Authors Saher, Liudmyla Yuriivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
Keywords екологічна орієнтованість
экологическая ориентированность
environmental orientation
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37497
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Сагер, Л.Ю. Двосторонній характер впливу комунікаційної політики на формування екологоорієнтованості промислового підприємства [Текст] / Л.Ю. Сагер // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 247-248.
Abstract Зростання уваги до проблем навколишнього середовища з боку науковців та посилення тиску з боку світових спільнот, суспільних організацій і державних органів формують необхідність впровадження в управління промисловими підприємствами механізмів соціально-відповідального бізнесу з акцентом на екологічну орієнтованість.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
259639
Ireland Ireland
150812
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
10873653
United Kingdom United Kingdom
954584
United States United States
19841231
Unknown Country Unknown Country
33985998

Downloads

China China
5
Czechia Czechia
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
5696464
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
33985998
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Saher_environmental orientation.pdf 170.65 kB Adobe PDF 39682485

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.