Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37500
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Специфіка вітчизняного ринку продуктів швидкого приготування |
Authors |
Попова, Л.О.
Мітяєва, Т.Л. |
ORCID | |
Keywords |
маркетингове дослідження маркетинговое исследование market research сегментація ринку сегментация рынка market segmentation харчові продукти пищевые продукты foods |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37500 |
Publisher | ТОВ "ДД "Папірус" |
License | |
Citation | Попова, Л.О. Специфіка вітчизняного ринку продуктів швидкого приготування [Текст] / Л.О. Попова, Т.Л. Мітяєва // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 130-132. |
Abstract |
Підприємства, що діють на ринку, усвідомлюють, що їхні товари не можуть повністю задовольнити сподівання та надії всіх споживачів. Сучасне підприємство буде намагатись зайняти всі ринкові ніші (сегменти) для максимізації прибутків. Для успішної діяльності підприємства необхідно проводити маркетингові дослідження, в результаті яких акцентується увага на особливостях попиту та споживання за окремими сегментами ринку. На окремих сегментах продукт принесе підприємству максимальний прибуток – адже достатньо, що різні споживачі бажають купувати різні товари. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
China
1
France
1
Germany
3
Indonesia
1
Ireland
5269
Italy
1
Lithuania
1
Ukraine
129753
United Kingdom
22393
United States
732424
Unknown Country
43467
Downloads
China
3
Germany
2
Ireland
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
129752
United Kingdom
1
United States
933316
Unknown Country
31
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Popova_foods.pdf | 183.63 kB | Adobe PDF | 1063108 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.