Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37501
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління маркетинговими ризиками в процесі європейської інтеграції
Authors Севрюкова, С.В.
ORCID
Keywords маркетинговий ризик
маркетинговый риск
marketing risk
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37501
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Севрюкова, С.В. Управління маркетинговими ризиками в процесі європейської інтеграції [Текст] / С.В. Севрюкова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 251-252.
Abstract В сучасних умовах інтеграції національних господарств до європейської спільноти особливу увагу слід приділити проблемі управління маркетинговими ризиками в процесі реалізації інноваційних проектів, серед яких, слід відзначити – інтеграцію національного законодавства до Європейських стандартів та системного захисту інтелектуально-інноваційних ресурсів та капіталу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
3
Ireland Ireland
4911
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
50949
United Kingdom United Kingdom
25782
United States United States
417445
Unknown Country Unknown Country
50948

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
152242
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
417444
Unknown Country Unknown Country
23

Files

File Size Format Downloads
Sevriukova_marketing risk.pdf 172.17 kB Adobe PDF 569717

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.