Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37525
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові засади позиціонування інноваційно активних підприємств у міжнародному економічному просторі |
Authors |
Солоха, Д.В.
Бєлякова, О.В. |
ORCID | |
Keywords |
міжнародна економіка международная экономика international economics маркетинг marketing інноваційне підприємство инновационное предприятие innovation enterprise |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37525 |
Publisher | ТОВ «ДД «Папірус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Солоха, Д.В. Маркетингові засади позиціонування інноваційно активних підприємств у міжнародному економічному просторі [Текст] / Д.В. Солоха, О.В. Бєлякова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 261-262. |
Abstract |
Сучасний стан розвитку світової економічної системи базується на міжнародному поділі виробництва як промислових товарів, так й товарів що задовольняють суспільні потреби у кожному окремому регіоні або країні в цілому. Позиціонування кожної окремої країни (крупних промислово розвинених, інноваційно активних регіонів, підприємств та їх груп) в світовому глобалізованому просторі визначає перш за все стратегічні перспективи використання наявного економічного потенціалу в довгостроковій пролонгованій перспективі, визначає конкурентні переваги та позицію суб’єктів господарювання будь-якого рівня. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

4

28922

1

1

1702

376172

191489

2981234

376171
Downloads

1

1

3955698

1

1

1

1

376173

1

3955699

96121
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Solokha_international economics.pdf | 178.38 kB | Adobe PDF | 8383698 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.