Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37526
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Місце стратегічних партнерств у концепції сталого розвитку |
Authors |
Provozin, Mykola Vasylovych
|
ORCID | |
Keywords |
прибуток прибыль profit стратегічне партнерство стратегическое партнерство strategic partnership сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37526 |
Publisher | ТОВ "ДД "Папірус" |
License | |
Citation | Провозін, М.В. Місце стратегічних партнерств у концепції сталого розвитку [Текст] / М.В. Провозін // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 136-138. |
Abstract |
Головна мета кожного підприємства – забезпечення прибутку. Це досягається або за рахунок максимізації прибутку у короткостроковому періоді (зменшення витрат і/або збільшення ціни) або за рахунок одержання помірного прибутку протягом тривалого проміжку часу (витрати на інноваційні розробки). Другий шлях є більш прийнятним, оскільки: а) менші навантаження на споживача, що не переплачує за звичайний товар і у перспективі може одержати більш якісний товар; б) суспільство у особі держави протягом тривалого часу буде мати стабільне джерело податкових надходжень. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Canada
1
France
1
Germany
5
Ireland
39786
Italy
2
Japan
1
Lithuania
1
Luxembourg
1
Netherlands
2841
Russia
1
Ukraine
449002
United Kingdom
227343
United States
7186005
Unknown Country
449001
Downloads
China
3
Germany
2
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
1
Ukraine
449003
United Kingdom
1
United States
1346071
Unknown Country
21
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Provozin_sustainable development.pdf | 174.71 kB | Adobe PDF | 1795104 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.