Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37537
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Педагогічний маркетинг в умовах впровадження нового закона України про вищу освіту |
Authors |
Тєлєтова, С.Г.
|
ORCID | |
Keywords |
педагогічний маркетинг педагогический маркетинг pedagogical marketing вищий навчальний заклад высшее учебное заведение higher educational institution сталий розвиток устойчивое развитие sustainable development |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37537 |
Publisher | ТОВ "ДД "Папірус", 2014 |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тєлєтова, С.Г. Педагогічний маркетинг в умовах впровадження нового закона України про вищу освіту [Текст] / С.Г. Тєлєтова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 184-186. |
Abstract |
Процеси глобальних змін, що відбуваються сьогодні у суспільстві загалом та в освіті зокрема, вимагають нових підходів до управління усіма ланками освітнього середовища. В умовах модернізації концептуальних, організаційних та структурних засад вітчизняної освіти гостро постає питання з'ясування характерних концепцій та інструментів маркетингу в цій сфері, принципів маркетингової діяльності в системі освітнього ринку тощо, що є предметом вивчення педагогічного маркетингу. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1

2

5

3699976

1

1722180065

591931401

22206870

1722180060

44406736
Downloads

1

1722180067

1

2

1

1

1

123927736

1

1722180061

9207407
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Teletova_pedagogical marketing.pdf | 191.36 kB | Adobe PDF | -717472017 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.