Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37543
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Типологізація рішень за видами інтегрованих маркетингових комунікацій
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37543
Publisher ТОВ «ДД «Папірус»
License
Citation Тимохіна, Я.О. Типологізація рішень за видами інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / Я.О. Тимохіна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 273-274.
Abstract Сучасні умови діяльності промислових підприємств з високим рівнем конкуренції у комунікаційному середовищі та великою кількістю бар’єрів на шляху до реалізації стратегії формують необхідність у науково обґрунтованих та перевірених на практиці методичних рекомендаціях, які дозволяють не тільки оцінити ефективність маркетингових комунікацій (МК), а й полегшують процес прийняття рішень щодо просування у майбутньому.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
Czechia Czechia
4
Germany Germany
13113526
Ireland Ireland
82300
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
955
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
2697017
United Kingdom United Kingdom
997162
United States United States
65529070
Unknown Country Unknown Country
580880

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Slovakia Slovakia
8755199
Ukraine Ukraine
13113524
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4396870
Unknown Country Unknown Country
14

Files

File Size Format Downloads
Tymokhina_marketing communications.pdf 257.86 kB Adobe PDF 26265616

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.