Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37593
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сучасні тенденції маркетингу |
Authors |
Селезньова, О.О.
|
ORCID | |
Keywords |
підприємство предприятие enterprise маркетингова діяльність маркетинговая деятельность корпоративна культура корпоративная культура corporate culture marketing activities |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37593 |
Publisher | ТОВ "ДД "Папірус", 2014 |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Селезньова, О.О. Сучасні тенденції маркетингу [Текст] / О.О. Селезньова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей VІIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 р. — Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. — С. 173-174. |
Abstract |
Нові тенденції у світовій економіці, такі як глобалізація, міжнародне співробітництво, зростання потреб у товарах творчого походження, «інтернетизація», прискорений розвиток технологій й засобів для комунікацій, пов’язані зі змінами у суспільстві. Підприємства повинні ідентифікувати покупця як особистість та все більше орієнтуватись на внутрішній світ людини. Це вимагає нових підходів не тільки до маркетингу, а й до поглядів на життя в цілому. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

38778673

323805

1

57178

1

1

1104

1

1

1

2865274

1434845

85104830

2865273
Downloads

1

2

74

38778674

1

1

72

3

1

8588713

1

38778669

16
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Seleznova_corporate culture.pdf | 188.49 kB | Adobe PDF | 86146228 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.