Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37707
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг |
Other Titles |
Инновации как основа для успешной рекламы товаров и услуг Innovation as the basis for a successful advertising goods and services |
Authors |
Yanenko, Yaroslav Vasylovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2468-6636 |
Keywords |
бренд brand інновація инновация innovation реклама advertising рекламне повідомлення рекламное сообщение advertising message споживач потребитель consumer |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37707 |
Publisher | КНУКіМ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Яненко, Я.В. Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг [Текст] / Я.В. Яненко // Український інформаційний простір : науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв / гол. редактор М.С. Тимошик. – Число 2. – К. : КНУКіМ, 2014. – С. 325–328. |
Abstract |
У статті обґрунтовано значення інновацій для успішної реклами товарів та послуг. На основі прикладів рекламних кампаній проаналізовано особливості просування товарів та послуг у сучасному суспільстві. Особливу увагу приділено розгляду особливостей впливу інновацій на цільову аудиторію. В статье обосновано значение инноваций для успешной рекламы товаров и услуг. На основе примеров рекламных кампаний проанализированы особенности продвижения товаров и услуг в современном обществе. Особое внимание уделено рассмотрению особенностей влияния инноваций на целевую аудиторию. The article proves the importance of innovation for the successful advertising goods and services. On the basis of examples of advertising campaigns analyzes the peculiarities of promotion of goods and services in modern society. Special attention was paid to the peculiarities of the influence of innovations on the target audience. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1

1

195

209077390

481005

2

1

6723

3

36272314

1

12099788

6056619

209077391

958242659
Downloads

1

1

1

5

4

1

1

1

6

36272482

2

209077392

87
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yanenko_SumDU_statia_konf2014.pdf | 230.63 kB | Adobe PDF | 245349984 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.