Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37732
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Реклама как транслятор ценностей в современном обществе |
Other Titles |
Advertising as translator of values in modern society |
Authors |
Yanenko, Yaroslav Vasylovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2468-6636 |
Keywords |
комерційна реклама коммерческая реклама commercial advertising політична реклама политическая реклама political advertising сучасне суспільство современное общество modern society трансляція трансляция translation цінності ценности values |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37732 |
Publisher | ООО "Издательство Курсив" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Яненко, Я.В. Реклама как транслятор ценностей в современном обществе [Текст] / Я.В. Яненко // Социально-психологические вызовы современного общества. Проблемы. Перспективы. Пути решения : материалы ІІ международной заочной научно-практической конференции. – Брянск : «Курсив», 2013. – С. 250–254. |
Abstract |
У статті досліджено особливості трансляції цінностей сучасною комерційною і політичною рекламою. Проаналізована проблема соціальної відповідальності рекламістів перед суспільством. В статье исследованы особенности трансляции ценностей современной коммерческой и политической рекламой. Проанализирована проблема социальной ответственности рекламистов перед обществом. The article deals the features of translation of values of the modern commercial and political advertising. The article analyzes the problem of social responsibility of advertisers before the society. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

33883196

1

161853

1

323704

1

48307

2

3

1

6070806

3043772

166971299

6070805
Downloads

2

3

2

1

1

2

8

1

1

18163964

2

166971302

60
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yanenko_sbornik_2013.pdf | 207.78 kB | Adobe PDF | 185135349 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.