Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37877
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Феномен заздрості в сучасній рекламі |
Authors |
Yanenko, Yaroslav Vasylovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2468-6636 |
Keywords |
заздрість зависть envy креатив creativity споживацький остракізм потребительский остракизм consumer ostracism реклама advertising рекламне повідомлення рекламное сообщение advertising message |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2012 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37877 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Яненко, Я.В. Феномен заздрості в сучасній рекламі [Текст] / Я.В. Яненко // Матеріали Восьмої всеукраїнської науково-практичної конференції “Журналістська освіта на Сумщині: набутки і проблеми” : збірник наукових праць / Укладачі О.Г. Ткаченко, В.О. Садівничий. - Суми : Сумський державний університет, 2012. - С. 76–78. |
Abstract |
У статті проаналізовано використання феномену заздрості в сучасній рекламі. Запропоновано поняття «споживацький остракізм» як відображення поведінки споживачів та їх реакції на рекламні повідомлення. В статье проанализировано использование феномена зависти в современной рекламе. Предложено понятие «потребительский остракизм» как отражение поведения потребителей и их реакции на рекламные сообщения. The article analyzes the use of the phenomenon of envy in modern advertising. The concept of "consumer ostracism" as a reflection of consumer behavior and their reactions to advertising messages. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

40872

1

12340

1

2

1

306908

154997

1643580

2158795
Downloads

5

1

1

2

1

1

1

1

1643616

1

1643584

43
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yanenko_fenomen_2012.pdf | 205.37 kB | Adobe PDF | 3287257 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.