Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38006
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Механізм маркетингового антикризового управління підприємством |
Other Titles |
The mechanism of anticrisis management marketing Механизм маркетингового антикризисного управления предприятием |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
![]() Melnyk, Yuliia Mykolaivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
маркетинг marketing маркетингові інструменти маркетинговые интсрументы marketing tools антикризове управління антикризисное управление anticrisis management антикризова маркетингова стратегія антикризисная маркетинговая стратегия anticrisis marketing strategy |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38006 |
Publisher | Хмельницький національний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Біловодська, О.А. Механізм маркетингового антикризового управління підприємством [Текст] / О.А. Біловодська, Ю.М. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – №6. – Т.4. – С. 105-108. |
Abstract |
В роботі визначено місце та роль маркетингу в антикризовому управлінні підприємством, проаналізовані ефективні антикризові маркетингові інструменти та умови їх застосування. Розроблено механізм маркетингового антикризового управління підприємством, метою якого є формування стратегії виходу з кризи та ліквідація наслідків кризових явищ. В работе определены место и роль маркетинга в антикризисном управлении предприятием, проанализированы эффективные антикризисные маркетинговые инструменты и условия их применения. Разработан механизм маркетингового антикризисного управления предприятием, целью которого является формирование стратегии выхода из кризиса и ликвидация последствий кризисных явлений. In the work a place and a role of marketing in the anticrisis management is defined, effective anticrisis marketing instruments and conditions of their application are analysed. The mechanism of the marketing anticrisis management which purpose are formation the strategy of an overcoming the crisis and liquidation the consequences of the crisis phenomena is developed. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

68505924

1

10126775

1

1484725

1

10352

2

1190770640

1399128340

68505922

-1913426016

1088906793
Downloads

1

3

2

-620791527

3110

-620791530

1

5

1

1

-620791529

20704

-1913426015

1914013461
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska_Melnyk.pdf | 404.14 kB | Adobe PDF | -1861763312 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.