Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38030
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реалізація теорії поетапного формування розумових дій для засвоєння студентами поняття «Проектний менеджмент»
Authors Kupenko, Olena Volodymyrivna  
Козленко, Т.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9131-5179
Keywords управління проектами
управление проектами
project management
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38030
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Купенко, О.В. Реалізація теорії поетапного формування розумових дій для засвоєння студентами поняття «Проектний менеджмент» [Текс] / О.В. Купенко, Т.В. Козленко // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей X Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 13–14 листопада 2014 р. – Суми : Сумський державний університет, 2014. – С. 99-100.
Abstract Проблема формування у студентів теоретичних понять є складною, але вкрай важливою. Напрацьовані в психології моделі дозволяють наблизитися до розв’язання цієї проблеми.
Appears in Collections: Наукові видання (ФПКВ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
3
France France
48575559
Germany Germany
191800
Greece Greece
1
Ireland Ireland
127867
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Singapore Singapore
6343152
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
2118698
United Kingdom United Kingdom
1062857
United States United States
97151119
Unknown Country Unknown Country
2118697

Downloads

China China
191801
Estonia Estonia
3
France France
97151115
Germany Germany
2
Ireland Ireland
63934
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
12
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
36612473
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
48575560
Unknown Country Unknown Country
26

Files

File Size Format Downloads
Kupenko_Kozlenko.pdf 194.19 kB Adobe PDF 182594929

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.