Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38031
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Соціальний маркетинг в Україні |
Authors |
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Граділь, А.А. |
ORCID | |
Keywords |
соціальний маркетинг социальный маркетинг social marketing |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38031 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Голишева, Є.О. Соціальний маркетинг в Україні [Текст] / Є.О. Голишева, А.А. Граділь // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 154-156. |
Abstract |
Кожного дня спілкуючись із людьми, ухвалюючи ті чи інші рішення, споглядаючи за оточуючим світом, ми керуємося певними суспільними цінностями. Оскільки кожна людина відносить себе до певної соціальної групи, то такі цінності можна називають соціальними. Кожен із нас поводить себе відповідно до норм і правил, які лежать в основі нашого соціального середовища. Саме це стало причиною виникнення в 70-х роках ХХ століття, такого різновиду маркетингу, як соціальний маркетинг. Його головним завданням є запровадження та просування певних суспільних цінностей, використовуючи інструменти маркетингу, та покращуючи життя як окремої людини, так і всього суспільства в цілому. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

2

5119

38390494

1

173940

1

1280

1

190481881

3891104

496315591

14093886
Downloads

1

1

1

3

1

1

38390496

1

5

190481882

1

743353304

55
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Holysheva.pdf | 239.42 kB | Adobe PDF | 972225752 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.