Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38037
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинговий менеджмент |
Other Titles |
Маркетинговый менеджмент Marketing management |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
маркетинг marketing менеджмент management організація маркетингової діяльності организация маркетинговой деятельности organization of marketing activities планування планирование planning контроль control |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38037 |
Publisher | Знання |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посіб. / О.А. Біловодська. - К. : Знання, 2010. - 332 с. |
Abstract |
У навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку. Висвітлено концептуальні засади здійснення маркетингового менеджменту та процесу управління маркетингом підприємства. Посібник містить велику кількість прикладів, фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення, та практикум з усіх розділів курсу.
Для студентів економічних спеціальностей, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів. Книга буде корисною також, фахівцям з маркетингу та менеджерам підприємств і установ, широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми маркетингового менеджменту. В учебном пособии рассматриваются теоретические и методические основы маркетингового менеджмента, особенности организации, планирования, реализации и контроля маркетинговой деятельности промышленного предприятия с учетом принципов устойчивого развития. Освещены концептуальные основы осуществления маркетингового менеджмента и процесса управления маркетингом предприятия. Пособие содержит большое количество примеров, фактических материалов, иллюстрирующих теоретические положения, и практикум по всем разделам курса. Для студентов экономических специальностей, аспирантов и преподавателей высших учебных заведений. Книга будет полезна также, специалистам по маркетингу и менеджерам предприятий и учреждений, широкому кругу читателей, которых интересуют проблемы маркетингового менеджмента. In the book the theoretical and methodological foundations of marketing management, features of the organization, planning, implementation and control of marketing activities of industrial enterprises with regard to the principles of sustainable development are considered. Conceptual principles of marketing management and marketing management process of the company are presented. The manual contains many examples, empirical data that illustrate the theoretical principles and practical in all parts of the course. This book is useful for students of economic specialties, post-graduate students, academics, marketers and managers of enterprises and institutions, readers who are interested in marketing management problems. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Belarus
2
Canada
945024061
China
1228921551
Czechia
75604
EU
2
Finland
1
France
-1155570647
Germany
-1141775109
Greece
1
Ireland
-1469496011
Israel
1
Kazakhstan
1760311192
Latvia
-14627333
Lithuania
1087475954
Luxembourg
1
Netherlands
1396262167
Poland
858901741
Romania
101729
Russia
1289473489
Singapore
-1837124197
Slovakia
1
Sweden
1628766321
Ukraine
-541109874
United Kingdom
1087475950
United States
1142180706
Unknown Country
80533
Uzbekistan
3
Downloads
Australia
32102515
Austria
161503482
Barbados
897061972
Belarus
3
Belgium
1
Bulgaria
71021900
Canada
174858
China
3
Czechia
-1155570648
EU
33
Finland
845568221
France
-1837124190
Georgia
1
Germany
-1837124209
India
1
Indonesia
1
Ireland
1760311190
Italy
3
Kazakhstan
1760311193
Latvia
1
Lithuania
858901715
Luxembourg
1396262174
Moldova
1
Netherlands
1565305592
Norway
251985161
Poland
858901742
Portugal
1
Romania
-541109875
Russia
1074585699
Serbia
1
Singapore
-1837124196
Slovakia
1289473486
Spain
145956
Sweden
1628766322
Switzerland
1
Turkey
3
Ukraine
-1837124191
United Kingdom
826677571
United States
1970380546
Unknown Country
-1837124208
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska.pdf | 2.2 MB | Adobe PDF | 2072172536 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.