Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38071
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Застосування відкритих освітніх ресурсів в набутті знань з курсу "Математична логіка та теорія алгоритмів" |
Authors |
Shapovalov, Serhii Pavlovych
![]() Vozna, Inha Volodymyrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-4936-9461 |
Keywords |
світові мережі мировые сети world networks |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38071 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шаповалов, С.П. Застосування відкритих освітніх ресурсів в набутті знань з курсу "Математична логіка та теорія алгоритмів" [Текс] / С.П. Шаповалов, І.В. Возна // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей X Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 13–14 листопада 2014 р. – Суми : Сумський державний університет, 2014. – С. 120-121. |
Abstract |
Використання відкритих світових мереж (наприклад, в рамках Open Course Ware Consortium) в навчально-науковому процесі заохочують передові університети світу на розробку відкритих освітянських курсів та викладення їх у вільному доступі [1–2]. Це надає додаткові можливості в одержанні якісної освіти за рахунок поєднання навчання у своєму «рідному» університеті з віртуальним навчанням у таких всесвітньовідомих університетах, як наприклад, Кембридж або Оксфорд. З іншого боку, цей процес впливає і на викладачів, що розроблюють свої власні курси, бо це процес конкурентний. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ФПКВ) |
Views

1

5307

1

1

142

1

1

1309069

2

1

1

1

1

113818838

1

40564714

15687440

1287388849

-1336853839
Downloads

2329288

2

2

1

1

113818837

1

1075438611

45
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shapovalov_Vozna.pdf | 274.42 kB | Adobe PDF | 1191586788 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.