Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38075
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування невідчутного іміджу вищого навчального закладу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку |
Other Titles |
Imperceptible image formation of the University as a means to ensure its innovative development Формирование неощутимого имиджа ВУЗа как средство обеспечения его инновационного развития |
Authors |
Bilovodska, Olena Anatoliivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Keywords |
невідчутний імідж неощутимый имидж imperceptible image вищий навчальий заклад высшее учебное заведение university інноваційний розвиток инновационное развитие innovative development |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38075 |
Publisher | Севастопольський національний технічний університет |
License | |
Citation | Біловодська, О.А. Формування невідчутного іміджу вищого навчального закладу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку [Текст] / О.А. Біловодська // Методи удосконалення фундаментальної освіти в школах і вузах: матеріали XV міжнародної науково-методичної конференції. – Севастополь: СевНТУ, 2010. – С. 10-13. |
Abstract |
У роботі досліджено процес формування іміджу ВНЗ. З метою з’ясування образів вищих навчальних закладів було проведено опитування випускників 11 класів сумських шкіл. Методом вільних асоціацій було виявлено сприйняття вищих навчальних закладів абітурієнтами та сформовано систематизований перелік найбільш популярних асоціацій з вищими навчальними закладами. В работе исследован процесс формирования имиджа вуза. С целью выяснения образов высших учебных заведений был проведен опрос выпускников 11 классов сумских школ. Методом свободных ассоциаций было выявлено восприятие высших учебных заведений абитуриентами и сформирован систематизированный перечень наиболее популярных ассоциаций с высшими учебными заведениями. In the paper the process of forming the image of the University is researched. In order to clarify the images of higher education institutions conducted a survey of graduates of 11 classes of Sumy schools. The method of free association was revealed perceptions of higher education institutions and applicants formed a systematic list of the most popular associations with universities. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Argentina
1
Canada
8108
France
1
Germany
809192
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
270577
Lithuania
1
Poland
1
Portugal
1
Ukraine
7690899
United Kingdom
3861664
United States
22666771
Unknown Country
7690898
Downloads
China
1
EU
5
France
2
Germany
270578
Italy
1
Norway
1
Poland
1
Portugal
8
Romania
1
Russia
135287
Singapore
1
Ukraine
22666771
United Kingdom
1
United States
42998117
Unknown Country
57
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilovodska.pdf | 382.98 kB | Adobe PDF | 66070832 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.