Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38178
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг в освіті
Authors Сєроклін, Д.С.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
освіта
образование
education
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38178
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Сєроклін, Д.С. Маркетинг в освіті [Текст] / Д.С. Сєроклін; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 171-172.
Abstract Актуальність цієї теми полягає в тому, що держава, спрямовуючи зусилля на формування громадянського суспільства з ринковою, соціально орієнтованою економікою, має активізувати випереджаючі темпи розвитку освіти. В маркетингу в сфері освіти є проблеми, які не тільки не досліджені, а й досі не поставлені. В той же час маркетинг є рушійним компонентом ринкової культури, науки і практики управління та взаємодії суб’єктів ринку, зокрема ринку сучасних освітніх послуг.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
4
Ireland Ireland
5473
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
52897
United Kingdom United Kingdom
27361
United States United States
435070
Unknown Country Unknown Country
52896

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
157789
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
573710
Unknown Country Unknown Country
24

Files

File Size Format Downloads
Sieroklin.pdf 246.74 kB Adobe PDF 731533

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.