Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38185
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Політичний маркетинг як засіб маніпуляції думкою виборців
Authors Філатов, В.Ю.
ORCID
Keywords політичний маркетинг
политический маркетинг
political marketing
маніпуляція
манипуляция
manipulation
виборці
избиратели
electorate
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38185
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Філатов, В.Ю. Політичний маркетинг як засіб маніпуляції думкою виборців [Текст] / В.Ю. Філатов; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 176-177.
Abstract Маркетингові технології дають змогу виявити орієнтації громадянської думки, конкретні прагнення, уявлення людей, рівень конкурентоспроможності політичних груп. Вдале застосування прийомів маркетингу в політиці є передумовою досягнення популярності, перемоги на виборах, утримання міцних позицій на вершині політичного олімпу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
22093403
France France
2
Germany Germany
11659
Ireland Ireland
95783
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
1
Netherlands Netherlands
1143
Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
6924866
United Kingdom United Kingdom
1210207
United States United States
44186800
Unknown Country Unknown Country
2418125

Downloads

China China
2
France France
3
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
11431606
United Kingdom United Kingdom
191565
United States United States
76941994
Unknown Country Unknown Country
39

Files

File Size Format Downloads
Filatov.pdf 256.9 kB Adobe PDF 88565214

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.