Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38186
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Поетапний підхід до розроблення стратегії |
Authors |
Шипіль, А.С.
|
ORCID | |
Keywords |
стратегічний маркетинг стратегический маркетинг strategic marketing маркетингові рішення маркетинговые решения marketing solutions |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38186 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шипіль, А.С. Поетапний підхід до розроблення стратегії [Текст] / А.С. Шипіль; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 177-179. |
Abstract |
В сучасних умовах кожне підприємство зацікавлено в ефективному управлінні своєю маркетинговою діяльністю. Зокрема, йому необхідно знати, як аналізувати ринкові можливості, відбирати підходящі цільові ринки, розробляти ефективний комплекс маркетингу і успішно управляти втіленням у життя маркетингових зусиль.
Таким чином, суть стратегічного маркетингу полягає в пошуку рішень, спрямованих на задоволення потреб споживачів і спеціальних ринкових заходів. Актуальність обраної теми полягає в тому, що грамотне, обґрунтоване маркетингове рішення та правильно сформована маркетингова стратегія допоможуть підприємству вижити за несприятливих умов зовнішнього середовища. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1598

1

6448866

54288

1

1

1

759

3914987

694552

401563

12897729
Downloads

2

3

15987

401561

1

1

9

6448866

1

12897729

12897730
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shypil.pdf | 260.89 kB | Adobe PDF | 32661890 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.