Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38187
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання якісних методів дослідження для аналізу бренду ФЦ "Барса" |
Authors |
Ахрамеєва, М.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові дослідження маркетинговые исследования marketing researches бренд brand |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38187 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ахрамеєва, М.В. Використання якісних методів дослідження для аналізу бренду ФЦ "Барса" [Текст] / М.В. Ахрамеєва; наук. кер. М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 179-180. |
Abstract |
На сьогоднішній день маркетингові дослідження мають велике значення для об’єктів, які діють у сучасних конкурентних умовах. Залишається актуальним питання про те, який саме тип дослідження застосувати у тому чи іншому випадку. Бренд, у першу чергу, з точки зору споживацької психології, представляє собою інформацію, збережену у пам'яті споживачів і асоціації, що спливають при будь-якому контакті з ним. До того ж, бренд є не тільки психологічним, а й соціальним явищем. Проведення кількісного дослідження не дає необхідної інформації для аналізу соціально-психологічних явищ, тому у таких випадках використовується якісне дослідження, яке дозволяє «докопатися» до самої суті проблеми. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

4

2

65103197

66616

1

1

1

2380

1

6893489

1728395

49146489

6893488
Downloads

1

3

1

65103198

1

1

1

1

2

33189785

1

49146489

17233077
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ahrameeva.pdf | 261.87 kB | Adobe PDF | 164672561 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.