Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38209
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційний товар в маркетинговій діяльності підприємства |
Authors |
Макаренко, Є.В.
|
ORCID | |
Keywords |
інноваційний товар инновационный товар innovative product маркетингова діяльність маркетинговая деятельность marketing activity |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38209 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Макаренко, Є.В. Інноваційний товар в маркетинговій діяльності підприємства [Текст] / Є.В. Макаренко; наук. кер. О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 205-206. |
Abstract |
Сучасна економіка в умовах кризи стикається з такою проблемою як високий рівень конкуренції, через що скорочується життєвий цикл товару. Особливо відчули це компанії, які спеціалізуються на найбільш постраждалих галузях: будівництво, металургія, фінанси тощо. У таких умовах одним із найперспективніших шляхів вирішення цих проблем є орієнтація підприємства на інноваційний шлях розвитку. Тому виведення на ринок нового товару є важливим елементом діяльності компанії в цей період, від нього залежить і подальший успіх, і прибутковість усіх товарів підприємства. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

10

1

4

54756

2

1

56198186

3327310

1170075

56198185

3327309
Downloads

3

1

3

1

56198187

8226767

1

16106238

585085
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Makarenko.pdf | 258.83 kB | Adobe PDF | 81116286 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.