Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38367
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вірусний маркетинг
Authors Бережна, І.О.
ORCID
Keywords вірусний маркетинг
вирусный маркетинг
viral marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38367
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бережна, І.О. Вірусний маркетинг [Текст] / І.О. Бережна; наук. кер. Л.О. Сигида // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 223-224.
Abstract У той час, коли більшість компаній скорочують свої рекламні бюджети, починається пора можливостей для реалізації насправді креативних ідей. Саме зараз маркетингову броню потужних і неповоротких корпорацій можна пробивати реалізацією чітко спрямованих і нестандартних рекламних ходів. Ідеться про рекламні кампанії, в яких для звернення уваги не потребуються мільйонні вкладення, достатньо лише ідеї та її ефектної реалізації.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
19
France France
1
Germany Germany
2235334
Ireland Ireland
16116
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1402
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
5434491
United Kingdom United Kingdom
79875
United States United States
24168246
Unknown Country Unknown Country
56

Downloads

Canada Canada
2
China China
3
EU EU
5
France France
20
Germany Germany
8407
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
3
Portugal Portugal
1
Russia Russia
28
Slovakia Slovakia
32231
Ukraine Ukraine
2235335
United Kingdom United Kingdom
5604
United States United States
16400949
Unknown Country Unknown Country
129

Files

File Size Format Downloads
Berezhna.pdf 267.41 kB Adobe PDF 18682720

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.