Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38377
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry |
Other Titles |
К вопросу выбора эффективных маркетинговых инновационно-инвестиционных проектов в машиностроении До питання вибору ефективних маркетингових інноваційно-інвестиційних проектів у машинобудуванні |
Authors |
Sokolova, L.V.
Veriasova, G.M. Sokolov, O.Y. |
ORCID | |
Keywords |
innovations investments marketing project effectiveness model enterprise інновації інвестиції маркетинг проект ефективність модель підприємство инновации инвестиции маркетинг проект эффективность модель предприятие |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38377 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Sokolova, L.V. To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry [Текст] / L.V. Sokolova, G.M. Veriasova, O.Y. Sokolov// Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - C. 30-38. |
Abstract |
У роботі обґрунтовано актуальність дослідження проблеми маркетингу інновацій як засобу
підвищення конкурентоспроможності підприємств машинобудування. Проведено аналіз існуючих
науково-методичних підходів до оцінки ефективності маркетингових інноваційно-інвестиційних
проектів у сфері виробництва промислових товарів. Запропоновано методику вибору
оптимального варіанта проекту з урахуванням впливу інвестиційних ризиків та інфляції. В работе обоснована актуальность исследования проблемы маркетинга инноваций как средства повышения конкурентоспособности предприятий машиностроения. Проведен анализ существующих научно-методических подходов к оценке эффективности маркетинговых инновационно-инвестиционных проектов в сфере производства промышленных товаров. Предложена методика выбора оптимального варианта проекта с учетом влияния инвестиционных рисков и инфляции. In the article the actuality of marketing of innovations problem investigation as a means of engineering enterprises competitiveness increase is substantiated. The analysis of existing scientific and methodical approaches to the estimation of marketing innovative and investment projects in the industrial goods production sphere was made. The methodology of optimal variant project choice considering the influence of investment risks and inflation was proposed. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Brazil
1
Canada
2
China
1511355072
Egypt
1
Finland
1
Germany
-334967910
Ireland
1304794
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
3610
Pakistan
1
Singapore
1
Sweden
1
Ukraine
70281129
United Kingdom
35470376
United States
-2027934715
Unknown Country
70281128
Downloads
China
-334967913
France
2
Germany
-334967909
Ireland
329809
Lithuania
1
Russia
5
Singapore
1
Ukraine
210842212
United Kingdom
35470375
United States
-2027934714
Unknown Country
-674206505
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sokolova _Veriasova _Sokolov.pdf | 389.24 kB | Adobe PDF | 1169532660 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.