Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38380
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сущность и типы рекламы
Authors Коршак, Е.В.
ORCID
Keywords реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38380
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Коршак, Е.В. Сущность и типы рекламы [Текст] / Е.В. Коршак; науч. рук. Л.А. Сигида // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 232-233.
Abstract Слово «реклама» происходит от французского «reclame». Сама реклама, служит для того, чтобы оповестить различными способами о новых товарах или услугах и их потребительских свойствах, и направлена на потенциального потребителя, оплачивается спонсором и служит для продвижения его продукции и идей.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
15
Germany Germany
3
Ireland Ireland
5172
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
48883
United Kingdom United Kingdom
25382
United States United States
274542
Unknown Country Unknown Country
48882

Downloads

Armenia Armenia
1
Belarus Belarus
2
China China
402884
EU EU
1
Germany Germany
2
Ireland Ireland
5173
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
4
Romania Romania
2
Russia Russia
25
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
146201
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
402884
Unknown Country Unknown Country
34

Files

File Size Format Downloads
Korshak.pdf 257.41 kB Adobe PDF 957217

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.