Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38387
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise |
Other Titles |
Формирование бренд-ориентированной системы управления коммуникациями предприятия Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями підприємства |
Authors |
Ivashova, Nadiia Vasylivna
|
ORCID | |
Keywords |
brand of industrial enterprise communication system communication management communication management mechanism marketing communications бренд промислового підприємства система комунікацій управління комунікаціями механізм управління комунікаціями маркетингові комунікації бренд промышленного предприятия система коммуникаций управление коммуникациями механизм управления коммуникациями маркетинговые коммуникации |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38387 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ivashova, N.V. Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise [Текст] / N.V. Ivashova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 65-74. |
Abstract |
У статті висвітлене значення комунікацій у формуванні бренда промислового підприємства.
Досліджено сутність поняття “бренд-орієнтована система управління комунікаціями” та мету
впровадження такого підходу до управління маркетинговими комунікаціями підприємства.
Запропоновано механізм бренд-орієнтованого управління комунікаціями та досліджено його
складові елементи. Проаналізовані особливості функцій управління, що виникають зі
впровадженням на промисловому підприємстві бренд-орієнтованого управління комунікаціями. В статье показано значение коммуникаций в формировании бренда промышленного предприятия. Исследованы суть понятия “бренд-ориентированное управление коммуникациями” и цель внедрения такого подхода к управлению маркетинговыми коммуникациями предприятия. Предложен механизм бренд-ориентированного управления коммуникациями и исследованы его составные элементы. Проанализированы особенности функций управления, возникающие при внедрении на промышленном предприятии бренд-ориентированного управления коммуникациями. The importance of communication in formation of industrial enterprise brand is defined in the article. The essence of the concept of “brand-focused communication management system” and the purpose of such an approach to the management of marketing communication company are investigated. The mechanism of brand-focused communication management system and investigation of its components are proposed. Peculiarities of management functions that arise from the implementation of an industrial enterprise of brand-focused communication management are analyzed. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

47

1

2935

2341718

276967

35545

1

1

6

1

16778665

8401182

94057084

138743910

71090
Downloads

16

35545

1

1

142179

2

1

1

94057084

23697

138743911

260709156

71091
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ivashova.pdf | 381.54 kB | Adobe PDF | 493782685 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.