Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38388
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Enterprise marketing potential modeling taking into account optimizing and dynamic essence of the potential |
Other Titles |
Моделювання маркетингового потенціалу підприємства з урахуванням його оптимізаційної та динамічної сутності Моделирование маркетингового потенциала предприятия с учетом его оптимизационной и динамической сущности |
Authors |
Potrashkova, L.V.
|
ORCID | |
Keywords |
enterprise marketing potential estimation dynamic modeling simulation and optimization modeling operative tactic and strategic management prognostication of demand оцінка маркетингового потенціалу підприємства динамічне моделювання імітаційно-оптимізаційне моделювання оперативне тактичне та стратегічне управління прогнозування попиту оценка маркетингового потенциала предприятия динамическое моделирование имитационно-оптимизационное моделирование оперативное тактическое и стратегическое управление прогнозирование спроса |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38388 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Potrashkova, L.V. Enterprise marketing potential modeling taking into account optimizing and dynamic essence of the potential [Текст] / L.V. Potrashkova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 4. - С. 75-83. |
Abstract |
Запропоновано систему моделей результатної оцінки маркетингового потенціалу
підприємства із сектору b2b, яка враховує оптимізаційну сутність потенціалу, його ієрархічну
структуру та динаміку маркетингових ресурсів. Розроблена система моделей належить до
класу імітаційно-оптимізаційних, оскільки вона містить і блоки умовної оптимізації, і блоки
імітації динаміки маркетингових ресурсів, а також передбачає перебір альтернативних значень
керованих параметрів. Маркетинговий потенціал підприємства трактується як здатність
підприємства задовольняти потреби споживачів та отримувати на цій основі максимальні
економічні вигоди. Результатною оцінкою маркетингового потенціалу підприємства
вважається множина найкращих результатів (значень прибутку від продажів), яких може
досягти збутово-маркетингова підсистема підприємства в прогнозному періоді в розрізі
варіантів умов зовнішнього середовища. Предложена система моделей результатной оценки маркетингового потенциала предприятия сектора b2b, учитывающая оптимизационную сущность потенциала, его иерархическую структуру и динамику маркетинговых ресурсов. Разработанная система моделей относится к классу имитационно-оптимизационных, так как она содержит и блоки условной оптимизации, и блоки имитации динамики маркетинговых ресурсов, а также предусматривает перебор альтернативных значений управляемых параметров. Маркетинговый потенциал предприятия трактуется как способность предприятия удовлетворять потребности потребителей и получать на этой основе максимальные экономические выгоды. Результатной оценкой маркетингового потенциала предприятия считается множество наилучших результатов (значений прибыли от продаж), которых может достичь сбытово-маркетинговая подсистема предприятия в прогнозном периоде в разрезе вариантов условий внешней среды. The article deals with models system of b2b-enterprise marketing potential results-based estimation, which takes into consideration optimal essence concerning potential, its hierarchic structure and marketing resources dynamics. The suggested models system belongs to the simulation-optimization class, because it has both constrained optimization blocks and marketing resources dynamics simulation blocks, and also includes consequent enumeration of the alternative values of controllable parameters. |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
9
France
1
Germany
77
Ireland
265751
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Ukraine
2392938
United Kingdom
1202427
United States
33830479
Unknown Country
2392934
Vietnam
33367
Downloads
China
21255461
France
1
Germany
2
Ireland
1
Japan
1
Lithuania
1
Poland
1
Russia
1
Ukraine
8680444
United Kingdom
1
United States
33830481
Unknown Country
21
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Potrashkova.pdf | 436.38 kB | Adobe PDF | 63766417 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.