Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38411
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять |
Authors |
Tymokhina, Yana Oleksandrivna
|
ORCID | |
Keywords |
інтегровані маркетингові комунікації еволюція класифікація ATL, BTL, TTL концепція визначення интегрированные маркетинговые коммуникации эволюция синтез классификация концепция определение integrated marketing communications еvolution synthesis classification concept definition |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38411 |
Publisher | Університет економіки і підприємництва; Інститут економіки, технологій і підприємництва |
License | |
Citation | Тимохіна, Я.О. Інтегровані маркетингові комунікації: періодизація розвитку та визначення понять [Текст] / Я.О. Тимохіна // Сталий розвиток економіки. - №4. - 2013. - С.324-328. |
Abstract |
У статті досліджено підходи до періодизації розвитку концепції інтегрованих маркетингових комунікацій від початку зародження до її еволюції у TTL-комунікації, систематизовано існуючі трактування понять маркетингові комунікації та інтегровані маркетингові комунікації, а також запропоновано авторське бачення сутності поняття інтегрованих маркетингових комунікацій, яке втілює у собі новітній підхід використання інструментів просування. В статье исследованы подходы к периодизации развития концепции интегрированных маркетинговых коммуникаций с начала зарождения до ее эволюции в TTL-коммуникации, предложена классификация инструментов маркетинговых коммуникаций по видам, обобщены существующие трактовки понятия интегрированных маркетинговых коммуникаций, а также предложено авторское видение сущности понятия интегрированных маркетинговых коммуникаций, которое воплощает в себе новейший подход использования инструментов продвижения. The article examines approaches to concept periodization of integrated marketing communications from the early begining to its evolution in TTL-communication, proposes classification of marketing communication tools by types, summarizes the existing interpretation of the concept of integrated marketing communications, and suggestes the author's vision of the essence of the concept of integrated marketing communications, which embodies the new approach using tools to promote. |
Appears in Collections: |
Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
1
Canada
9560
Czechia
1
Finland
1
France
316304522
Germany
154204
Greece
1
Indonesia
1
Ireland
1798389
Italy
1
Lithuania
1
Singapore
130
Sweden
1
Ukraine
539532587
United Kingdom
173470
United States
836118969
Unknown Country
539532586
Downloads
Australia
1
Azerbaijan
1
Canada
1
China
3
Czechia
2
Finland
1
France
13
Germany
135212048
Japan
109914
Lithuania
162466
Netherlands
2
Poland
2
Russia
126
Singapore
1
Slovakia
1
Switzerland
1
Ukraine
938569898
United Kingdom
38240
United States
-561386485
Unknown Country
217
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Timokhina_periodizatsiya.pdf | 177.24 kB | Adobe PDF | 512706453 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.