Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38499
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль іміджу в маркетингу
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Чикалова, А.С.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
імідж
имидж
image
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38499
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Голишева, Є.О. Роль іміджу в маркетингу [Текст] / Є.О. Голишева, А.С. Чикалова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 248-249.
Abstract Сучасний етап розвитку маркетингової стратегії стимулює пошук механізмів, які б ефективно впливали на споживача та сприяли популяризації певного товару чи організації в цілому на вітчизняному та міжнародному ринку. І в цьому значна роль відводиться іміджу.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
10083946
Czechia Czechia
1
France France
1420
Germany Germany
5
Ireland Ireland
23370
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
614749
United Kingdom United Kingdom
308083
United States United States
30074417
Unknown Country Unknown Country
614747

Downloads

China China
1
France France
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Italy Italy
23368
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
46735
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
30074418
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
10083945
Unknown Country Unknown Country
614748

Files

File Size Format Downloads
Golysheva5.pdf 269.76 kB Adobe PDF 40843229

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.