Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38604
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Шляхи стимулювання самостійної роботи студентів (досвід Великої Британії)
Authors Khodtseva, Alla Oleksandrivna  
Khodtseva, Alla Olexandrivna
Medvid, Olena Mykolaivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-4226-0866
http://orcid.org/0000-003-0723-5753
Keywords тьюторська система
тьюторская система
tutor system
реформа
reform
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38604
Publisher Pedagogiczne nauki
License
Citation Ходцева, А.О. Шляхи стимулювання самостійної роботи студентів (досвід Великої Британії) [Текст] / А.О. Ходцева, О.М. Медвідь // Pedagogiczne nauki. Europejska nauka XXI powieka - 2014. - V.15 - P. 103 - 107.
Abstract Незважаючи на те, що в українських вишах значна частина навчального часу відводиться на самостійну роботу, її організація часто буває неефективною, що знижує успішність вирішення навчальних та виховних завдань. В цих умовах вивчення та аналіз досвіду зарубіжних освітніх систем з зазначеної проблеми, в тому числі Великої Британії, може бути досить своєчасним та актуальним.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
France France
35
Germany Germany
4
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
20861
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
5458772
Ukraine Ukraine
492201
United Kingdom United Kingdom
248336
United States United States
11678999
Unknown Country Unknown Country
12

Downloads

China China
119204
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
492202
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3713350
Unknown Country Unknown Country
31

Files

File Size Format Downloads
medvidtutor.pdf 129.03 kB Adobe PDF 4324800

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.