Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38609
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Web-сайт як інструмент просування продукції промислового використання |
Other Titles |
Web-сайт как инструмент продвижения продукции промышленного использования Web Site as a Tool to Promote the Products of Industrial Purpose |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Derykolenko, Anna Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0003-4971-5472 |
Keywords |
просування в Інтернет продвижение в Интернете promotion on the Internet продукція промислового використання продукция промышленного потребления products for industrial consumption web-сайт web site Інтернет-технології Интернет-технологии Internet technology Інтернет-маркетинг Интернет-маркетинг Internet marketing |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38609 |
Publisher | ВИДАВНИЧИЙ ДІМ «ІНЖЕК» |
License | |
Citation | Ілляшенко, С.М. Web-сайт як інструмент просування продукції промислового використання [Текст] / С.М. Ілляшенко, А.О. Дериколенко // Бизнес Информ. - 2014. – № 10. - С. 229-235. |
Abstract |
Мета статті полягає у виконанні порівняльного аналізу технологій використання web-сайтів промислового підприємства та запропонуванні рекомендацій щодо їх раціонального вибору для просування продукції промислового вжитку на вітчизняні та зарубіжні ринки. Викладено результати системного аналізу та узагальнення літературних джерел щодо необхідності використання власних web-сайтів промислових підприємств як інструменту просування їх продукції. Виконано узагальнення й аналіз статистичних даних, що характеризують маркетингові технології використання web-сайтів вітчизняних і зарубіжних промислових підприємств машинобудівної та хімічної галузей для просування їх продукції на ринок. Запропоновано рекомендації щодо застосування web-технологій і інструментів Інтернет-маркетингу для вдосконалення комплексу просування вітчизняної продукції промислового використання в мережі Інтернет. Подальші дослідження мають бути спрямовані на аналіз та накопичення статистичних даних щодо впливу відповідних характеристик web-сайту на економічні показники діяльності промислового підприємства. Цель статьи заключается в выполнении сравнительного анализа технологий использования web-сайтов промышленного предприятия и внесении рекомендаций по их рациональному использованию для продвижения продукции промышленного назначения на отечественные и зарубежные рынки. Изложены результаты системного анализа и обобщения литературных источников, которые свидетельствуют о необходимости использования собственных web-сайтов промышленных предприятий как инструмента продвижения их продукции. Выполнены обобщение и анализ статистических данных, характеризующих маркетинговые технологии использования web-сайтов отечественных и зарубежных промышленных предприятий машиностроительной и химической отраслей для продвижения их продукции на рынок. Предложены рекомендации по применению web-технологий и инструментов Интернет-маркетинга для совершенствования комплекса продвижения продукции отечественной промышленности в сети Интернет. Дальнейшие исследования должны быть направлены на анализ и накопление статистических данных, которые свидетельствуют о влиянии соответствующих характеристик web-сайта на экономические показатели деятельности промышленного предприятия. The article is aimed at the comparative analyzing of technologies of application of the industrial enterprise's web sites, as well as suggesting recommendations as to the efficient use for the aims of promotion of the industrial products on the domestic and foreign markets. The results of both the system analysis and synthesis of the sources of literature are presented, which highlight the need for the use of the industrial enterprises' own web sites as a tool for promoting their products. Summarizing and analyzing of the statistical data on marketing technologies for the use of web sites of the domestic and foreign industrial enterprises of machine-building and chemical industries to promote their products to the market were carried out. Recommendations on the use of web-technologies and Internet marketing tools to improve the range of promotion on the Internet of the domestic industry products were given. Further studies should be aimed at the analyzing and accumulation of statistics, which witness the influence of the relevant characteristics of web-site on the economic indicators of the industrial enterprise. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Belarus
1
Canada
1
China
19
Czechia
1
France
10672
Germany
3
Ireland
88936
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
1186
Russia
1
Sweden
1
Ukraine
5135262
United Kingdom
2578304
United States
66126341
Unknown Country
5135261
Downloads
Belarus
2
Canada
1
China
11
Czechia
1
EU
1
France
88931
Germany
2
Hong Kong SAR China
1
Ireland
1
Lithuania
1
Moldova
1
Poland
3
Romania
1
Russia
12
Ukraine
27277388
United Kingdom
1
United States
53176689
Unknown Country
77
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_Derikolenko_site.pdf | 469.67 kB | Adobe PDF | 80543124 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.