Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38656
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Механізм формування та вибору стратегічних цілей торговельної мережі на підставі аналізу її зовнішнього стратегічного потенціалу |
Other Titles |
Mechanism of Forming and Choice of Strategic Aims of Trade Network on The Basis of Analysis of Its External Strategic Potential Механизм формирования и выбора стратегических целей торговой сети на основе анализа ее внешнего стратегического потенциала |
Authors |
Алєксєєв, С.Б.
|
ORCID | |
Keywords |
аналіз механізм стратегічний потенціал стратегічні цілі анализ механизм стратегический потенциал стратегические цели analysis mechanism strategic potential strategic aims |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38656 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Алєксєєв, С.Б. Механізм формування та вибору стратегічних цілей торговельної мережі на підставі аналізу її зовнішнього стратегічного потенціалу [Текст] / С.Б. Алєксєєв // Механізм регулювання економіки. - 2014. - № 2. - С. 88-95. |
Abstract |
Невизначеність механізму встановлення та вибору стратегічних цілей в економічній
літературі обумовило проведення дослідження етапів формування й відбору зовнішніх
стратегічних цілей на підприємствах роздрібної торгівлі продуктами харчування. Дослідження
проведене методом анкетування топ-менеджерів торговельних мереж стосовно формування та
вибору стратегічних цілей. Проведене дослідження показало, що якість процесів обґрунтування,
формування та вибору стратегічних цілей на досліджених підприємствах потребують
удосконалення. Таку ситуацію можна пояснити відсутністю дієвого й ефективного механізму
формування та вибору стратегічних цілей торговельного підприємства, заснованого на
врахуванні – при встановленні цілей – зовнішнього стратегічного потенціалу підприємства. Для
вирішення проблеми запропоновано механізм формування та вибору стратегічних цілей
торговельного підприємства на підставі аналізу зовнішнього стратегічного потенціалу, що
містить мету, завдання, вимоги, принципи, функції, етапи, методи. Неопределенность механизма установления и выбора стратегических целей в экономической литературе обусловила проведение исследования этапов формирования и выбора внешних стратегических целей на предприятиях розничной торговли продуктами питания. Исследование проведено методом анкетирования топ-менеджеров торговых сетей относительно формирования и выбора стратегических целей. Проведенное исследование показало, что качество обоснования, формирования и выбора стратегических целей на исследуемых предприятиях требуют усовершенствования. Такую ситуацию можно объяснить отсутствием действенного и эффективного механизма формирования и выбора стратегических целей торгового предприятия, основанного на учете при установлении целей внешнего стратегического потенциала предприятия. Для решения проблемы предложен механизм формирования и выбора стратегических целей торгового предприятия на основе анализа внешнего стратегического потенциала, который включает цель, задачи, требования, принципы, функции, этапы, методы. The vagueness of mechanism of establishment and choice of strategic aims in economic literature stipulated the research of the stages of forming and choice of external strategic aims on the enterprises of retail business food stuffs. Research was conducted with the help of method of questionnaires of topmanagers of trade networks in relation to forming and choice of strategic aims. The conducted research had showed that quality of grounding, forming and choice of strategic aims on the probed enterprises is required by improvements. Such situation can be explained absence of active and effective mechanism of forming and choice of strategic aims of trade enterprise, based on an account at establishment of aims of external strategic potential of enterprise. For the decision of problem the mechanism of forming and choice of strategic aims of trade enterprise is offered on the basis of analysis of external strategic potential, which includes a purpose, tasks, requirements, principles, functions, stages, methods. |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
Canada
1
Germany
9
Greece
1
Ireland
18476
Israel
1
Japan
4
Lithuania
1
Netherlands
622
Norway
1
Singapore
1
Ukraine
651588
United Kingdom
329319
United States
5154580
Unknown Country
651587
Downloads
China
4
Germany
2
Israel
1
Lithuania
1
Poland
36950
Russia
36955
Singapore
1
Ukraine
1851357
United Kingdom
2484
United States
6806191
Unknown Country
10
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Alekseev.pdf | 337.43 kB | Adobe PDF | 8733956 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.