Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38750
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інтелектуальний аналіз данних використання електронних навчальних матеріалів |
Authors |
Папченко, О.І.
Силюк, А.В. |
ORCID | |
Keywords |
дистанційне навчання дистанционное обучение distance learning програмний модуль программный модуль software module Education Data Mining |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38750 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Папченко, О.І. Інтелектуальний аналіз данних використання електронних навчальних матеріалів [Текст] / О.І. Папченко, А.В. Cилюк; кер. Б.О. Кузіков // Перший крок у науку: матеріали VІ студентської конференції фак-ту електроніки та інформаційних технологій, м. Суми, 7 грудня 2014 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. — Суми: СумДУ, 2014. — С. 21. |
Abstract |
Однією з передумов забезпечення високої якості освіти є здійснення своєчасного та точного її моніторингу. Особливі можливості у цьому напряму з’являються із поглибленням використання електронних засобів навчання. Цінними як поточна статистики, так і аналітика на основі зібраних даних. Нова міждисциплінарна область досліджень, яка займається розробкою методів видобутку даних в освітньому контексті дістала назви Education Data Mining (EDM). |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Argentina
1
Canada
1
France
3
Germany
4
Greece
1
Ireland
4684
Italy
1
Lithuania
1
Poland
2
Russia
1
Singapore
785799
Switzerland
1
Ukraine
80262
United Kingdom
13739
United States
785798
Unknown Country
26852
Downloads
China
5
France
1
Germany
2
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
80262
United Kingdom
1
United States
785797
Unknown Country
17
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Papchenko_distance learning.pdf | 235.66 kB | Adobe PDF | 866087 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.