Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38917
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Calculation synthesized effect of integrated marketing communications for industrial enterprise |
Other Titles |
Розрахунок синтезованого ефекту інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства Расчет синтезированного эффекта интегрированных маркетинговых коммуникаций промышленного предприятия |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
інтегровані маркетингові комунікації интегрированные маркетинговые коммуникации integrated marketing communications синтезований ефект синтезированный эффект synthesized effect схема scheme модель model промислові підприємства промышленные предприятия industrial enterprises |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38917 |
Publisher | ВНЗ "Національна академія управління" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Bozhkova, V.V. Calculation synthesized effect of integrated marketing communications for industrial enterprise [Text] / V.V. Bozhkova, Ya.O. Timokhina // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №10. - С. 142-148. |
Abstract |
У статті запропоновано схему формування синтезованого ефекту від інтегрування маркетингових комунікацій за видами, підхід до розрахунку синтезованого ефекту інтегрованих за видами маркетингових комунікацій, розроблено ієрархічну модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій за етапами її формування. The article proposed the scheme of forming the synthesized effect of marketing communications integrated by types, approach for calculating the synthesized effect of marketing communications integrated by types, developed evaluation hierarchical model of integrated marketing communications at stages of its formation. The article proposed the scheme of forming the synthesized effect of marketing communications integrated by types, approach for calculating the synthesized effect of marketing communications integrated by types, developed evaluation hierarchical model of integrated marketing communications at stages of its formation. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

635701381

101648

3

1

16

2

1

1

1

1

5

1169207557

1

1

35241534

952580353

1

706803218

5083

1

1

3802991

1

9761146

1

1

1

91267

1

-1361769162

1

1

1

1

1038652237

1

1

1

1

2129950259

635701380

-35119658

1635778932

273799
Downloads

91261

1

3

323071063

3

75

1

1

11

2

5

1

21

1

1

3802991

2129950262

3

204067

1

-35119661

1

1

1

1

4

1

2

1

1

1

1

43

1

1

1

1

91264

2129950260

60841

2129950261

70483068

4

273800
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova, Timokhina_calculation.pdf | 531.39 kB | Adobe PDF | -1837124919 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.