Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38917
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Calculation synthesized effect of integrated marketing communications for industrial enterprise |
Other Titles |
Розрахунок синтезованого ефекту інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства Расчет синтезированного эффекта интегрированных маркетинговых коммуникаций промышленного предприятия |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Tymokhina, Yana Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
інтегровані маркетингові комунікації интегрированные маркетинговые коммуникации integrated marketing communications синтезований ефект синтезированный эффект synthesized effect схема scheme модель model промислові підприємства промышленные предприятия industrial enterprises |
Type | Article |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38917 |
Publisher | ВНЗ "Національна академія управління" |
License | |
Citation | Bozhkova, V.V. Calculation synthesized effect of integrated marketing communications for industrial enterprise [Text] / V.V. Bozhkova, Ya.O. Timokhina // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №10. - С. 142-148. |
Abstract |
У статті запропоновано схему формування синтезованого ефекту від інтегрування маркетингових комунікацій за видами, підхід до розрахунку синтезованого ефекту інтегрованих за видами маркетингових комунікацій, розроблено ієрархічну модель інтегральної оцінки інтегрованих маркетингових комунікацій за етапами її формування. The article proposed the scheme of forming the synthesized effect of marketing communications integrated by types, approach for calculating the synthesized effect of marketing communications integrated by types, developed evaluation hierarchical model of integrated marketing communications at stages of its formation. The article proposed the scheme of forming the synthesized effect of marketing communications integrated by types, approach for calculating the synthesized effect of marketing communications integrated by types, developed evaluation hierarchical model of integrated marketing communications at stages of its formation. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
635701381
Bangladesh
101648
Bulgaria
3
Canada
1
China
16
Colombia
2
Czechia
1
Ecuador
1
Egypt
1
Finland
1
France
5
Germany
1169207557
Greece
1
Hungary
1
India
35241534
Indonesia
952580353
Iran
1
Ireland
706803218
Italy
5083
Kenya
1
Lithuania
1
Netherlands
3802991
New Zealand
1
Pakistan
9761146
Peru
1
Philippines
1
Poland
1
Russia
91267
Serbia
1
Singapore
-1361769162
Slovakia
1
Slovenia
1
South Africa
1
Spain
1
Sri Lanka
1038652237
Sweden
1
Tanzania
1
Thailand
1
Turkey
1
Ukraine
2129950259
United Kingdom
635701380
United States
-35119658
Unknown Country
9761145
Vietnam
273799
Downloads
Bangladesh
91261
Belgium
1
Brazil
3
Bulgaria
323071063
Chile
3
China
75
Colombia
1
Congo - Brazzaville
1
Egypt
11
Estonia
2
France
5
Georgia
1
Germany
21
Greece
1
Hong Kong SAR China
1
India
3802991
Indonesia
2129950262
Iran
3
Ireland
204067
Italy
1
Japan
-35119661
Kazakhstan
1
Kenya
1
Kyrgyzstan
1
Lithuania
1
Malaysia
4
New Zealand
1
Pakistan
2
Peru
1
Poland
1
Portugal
1
Romania
1
Russia
43
Serbia
1
Singapore
1
South Africa
1
South Korea
1
Sri Lanka
91264
Ukraine
2129950260
United Kingdom
60841
United States
2129950261
Unknown Country
70483068
Uzbekistan
4
Vietnam
273800
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bozhkova, Timokhina_calculation.pdf | 531.39 kB | Adobe PDF | -1837124919 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.