Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39005
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Basic components of construction enterprises’ management marketing activities system |
Other Titles |
Основні компоненти системи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств Основные компоненты системы управления маркетинговой деятельности строительных предприятий |
Authors |
Seleznova, O.O.
|
ORCID | |
Keywords |
system management of marketing activities management functions functions of marketing система управління маркетинговою діяльністю функції управління функції маркетингу система управление маркетинговой деятельностью функции управления функции маркетинга |
Type | Article |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39005 |
Publisher | Sumy State University |
License | |
Citation | Seleznova O.O. Basic components of construction enterprises’ management marketing activities system [Internet source] / O.O. Seleznova // Economic Processes Management: International Scientific E-Journal. – 2015. – № 1. |
Abstract |
У статті досліджено основні елементи системи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розроблено модель системи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Розкрито сутність етапів побудови системи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. У статті розкриває основні елементи системи управління маркетинговою діяльністю – місію, цілі, стратегію. Описано основні функції системи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств: планування, організація, мотивація, контроль. В статье исследованы основные компоненты системы управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Разработана модель системы управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. Раскрыта сущность этапов построения системы управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий. В статье раскрыты основные элементы системы управления маркетинговой деятельностью – миссия, цели, стратегия. Описаны основные функции системы управления маркетинговой деятельностью строительных предприятий: планирование, организация, мотивация, контроль. This article investigated the basic components of construction enterprises’ management marketing activities system. It is developed the model of the construction enterprises’ management marketing activities system. The article explores the essence of the stages of forming the construction enterprises’ management marketing activities system. The article reveals the basic elements of marketing management – mission, goals, strategy. It describes the basic functions of marketing management system of construction enterprises: planning, organizing, motivation, control. |
Appears in Collections: |
Economic Processes Management (Управління економічними процесами) |
Views
Australia
1
Belgium
1
Canada
1
China
-1810379558
Côte d’Ivoire
1
Egypt
1
France
-1482359132
Germany
193173879
Greece
37424
Iran
1
Ireland
906447437
Italy
1
Jamaica
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
5073
Philippines
1
Romania
1
Russia
2
Singapore
1
South Africa
10149
South Korea
1
Sweden
1
Ukraine
2041630157
United Kingdom
326875310
United States
1963746448
Unknown Country
1949293687
Vietnam
1070063
Downloads
China
-1810379557
Estonia
1
Germany
10143
Hungary
1
India
1
Indonesia
1
Ireland
17459142
Japan
1
Kazakhstan
4
Lithuania
1
Luxembourg
1
Russia
2
Singapore
1
South Africa
1
Ukraine
158341
United States
-1289538265
Unknown Country
-190963581
Vietnam
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Selezneva.pdf | 359.91 kB | Adobe PDF | 1021713535 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.