Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39014
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Тексты газетных сообщений как основа обучения общению иностранных студентов в общественно-политической сфере |
Authors |
Burnos, Yevheniia Yuriivna
Хатаулина-Деревянченко, Е. |
ORCID | |
Keywords |
высказывание компрессия общение функциональный стиль компресія высловлювання спілкування функціональний стиль expression compression communication functional style language means мовні засоби языковые средства |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39014 |
Publisher | Сумский государственный университет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бурнос, Е.Ю. Тексты газетных сообщений как основа обучения общению иностранных студентов в общественно-политической сфере [Текст] / Е. Ю. Бурнос, Е. Хатаулина-Деревянченко // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали Дев'ятої всеукр. наук.-практ. конф., Суми, 5—6 червня 2013 р. / уклад.: О. Г. Ткаченко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 103-105. |
Abstract |
В работе рассматривается проблема изучения текстов публицистического
стиля иностранными студентами, а также задачи преподавателя и студентов
при анализе текстов разной функционально-стилевой принадлежности. The article deals with the problem of study of the texts in publicistic style by the foreign students. The tasks of the lecturers and students while analyzing the texts of different functional-style belonging are revealed. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1

7679883

1

10631

5318

1

66093

1

463

1

1

939154

470502

55804584

939153
Downloads

4

45693377

1

1

2817242

1

45693380

6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Burnos_Hataulina_Texty_gazetnyh_soobshceni.pdf | 175.41 kB | Adobe PDF | 94204012 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.