Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39015
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив сучасних засобів масової комунікації на формування моральних цінностей особистості
Authors Chernyshova, Tetiana Hryhorivna
ORCID
Keywords ЗМІ
ціннісні орієнтації
масова свідомість
духовний розвиток
СМИ
ценностные ориентации
массовое сознание
духовное развитие
mass media
value orientations
mass consciousness
mental development
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39015
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Чернишова, Т.Г. Вплив сучасних засобів масової комунікації на формування моральних цінностей особистості [Текст] / Т.Г. Чернишова // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали Дев'ятої всеукр. наук.-практ. конф., Суми, 5—6 червня 2013 р. / уклад.: О. Г. Ткаченко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 11-13.
Abstract Розглядається роль ЗМІ у житті сучасної людини та їх роль у формуванні мо- ральних цінностей особистості.
The article concerns the role of mass media in the life of a contemporary person and in the formation of moral values of personality.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
343957
France France
3
Germany Germany
5
Greece Greece
1292
Ireland Ireland
13345
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
114720
United Kingdom United Kingdom
57683
United States United States
2625093
Unknown Country Unknown Country
114719

Downloads

China China
1333638
Germany Germany
2
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
India India
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
114721
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3270822
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Chernyshova_ZMI.pdf 167.19 kB Adobe PDF 4719194

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.