Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39034
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові дослідження: методи оцінки ефективності паблік рілейшнз підприємства
Authors Подліняєва, І.
ORCID
Keywords паблік рілейшнз
маркетингові дослідження
підприємство
public relations
marketing research
enterprise
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39034
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Подліняєва, І. Маркетингові дослідження: методи оцінки ефективності паблік рілейшнз підприємства [Текст] / І. Подліняєва // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали Десятої міжнар. наук.-практ. конф., Суми, 14-15 травня 2014 р. / уклад.: О. Г. Ткаченко. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 47-49.
Abstract У статті розглядаються методи оцінки ефективності паблік рілейшнз підприємства як частини маркетингових досліджень.
The article deals with the prehistory of the origin of public relations.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
13
Finland Finland
1
France France
3
Germany Germany
236090
Greece Greece
1
Ireland Ireland
21180
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2216849
United Kingdom United Kingdom
614781
United States United States
33061093
Unknown Country Unknown Country
2216848

Downloads

China China
3
France France
17143778
Germany Germany
17143779
Ireland Ireland
1
Italy Italy
4640
Lithuania Lithuania
1
Romania Romania
118302
Russia Russia
236090
Ukraine Ukraine
11838007
United Kingdom United Kingdom
3091
United States United States
27755320
Unknown Country Unknown Country
38366864

Files

File Size Format Downloads
Podlinyayeva.pdf 92.63 kB Adobe PDF 112609876

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.