Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегическое управление инновационной деятельностью на предприятии на началах маркетинга инноваций |
Other Titles |
Стратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інновацій Strategic management of enterprise innovative activity on basis of marketing of innovations |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
стратегічне управління інноваційна діяльність підприємство маркетинг інновацій strategic management innovative activity enterprise marketing of innovation стратегическое управление инновационная деятельность предприятие маркетинг инноваций |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909 |
Publisher | Актуальні проблеми економіки |
License | |
Citation | Ілляшенко С. М. Стратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інновацій / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. - № 12. – С. 111-119. |
Abstract |
Розроблено методологічний підхід до управління інноваційною діяльністю підприємств на засадах маркетингу інновацій який базується на приведенні у відповідність внутрішніх можливостей розвитку зовнішнім, що генеруються ринком. Його практична реалізація дозволить цілеспрямовано управляти розробкою і впровадженням ринково-орієнтованих стратегій інноваційного розвитку вітчизняних товаровиробників.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909 Разработано методологический подход к управлению инновационной деятельностью предприятий на началах маркетинга инноваций, который базируется на приведении в соответствие внутренних возможностях развития внешним, генерируемым рынком. Его практическая реализация позволит целенаправленно управлять разработкой и внедрением рыночно-ориентированных стратегий инновационного развития отечественных предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909 The methodological approach to management of enterprises innovative activity on basis of marketing of innovations which is developed is based on reduction in conformity internal development possibilities with external that are generated by the market. Its practical realization will allow operating purposefully working out and introduction of the market-focused strategy of innovative development of domestic commodity producers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Belgium
31336668
China
2
Germany
306
Greece
1
Iceland
1
Iran
1
Ireland
113271
Italy
1
Lithuania
1
Moldova
2
Russia
12
Singapore
1
Sweden
1
Turkey
3
Ukraine
1343751
United Kingdom
612673
United States
31336665
Unknown Country
66087110
Downloads
Bulgaria
1
China
1
Czechia
3
EU
6
France
113266
Germany
51502
Italy
1
Latvia
1
Lithuania
1
Netherlands
11
Norway
1
Romania
1
Russia
36061
Slovakia
1
Ukraine
10854007
United Kingdom
10310
United States
31336667
Unknown Country
1343750
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Актуальні_проблеми_Ілляшенко.doc | 127 kB | Microsoft Word | 43745591 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.