Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39132
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інформаційно-екстремальний кластер-аналіз в інтелектуальних системах керування дистанційним навчанням |
Authors |
Радченко, Г.О.
|
ORCID | |
Keywords |
дистанційне навчання дистанционное обучение distance education інформаційно-екстремальний алгоритм информационно-экстремальный алгоритм information-extreme algorithm кластер-аналіз кластер-анализ cluster analysis ІЕІ-технології IEI-технологии IEI-technology |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39132 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Радченко, Г.О. Інформаційно-екстремальний кластер-аналіз в інтелектуальних системах керування дистанційним навчанням [Текст] / Г.О. Радченко; наук. кер. С.П. Шаповалов // Інформатика, математика, автоматика: матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 21-26 квітня 2014 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. — Суми: СумДУ, 2014. — С. 44. |
Abstract |
Об’єктом дослідження є слабоформалізований процес оцінювання рівня знань студентів. Робота присвячена пошуку способів підвищення адаптивності СК, які синтезуються за методами ІЕІ -технології.
У результаті роботи було показано, що існує можливість створити нові ефективні алгоритми кластер-аналізу вхідних даних і таким чином синтезувати адаптивну систему керування. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Canada
1
China
1
France
2
Germany
5
Greece
1
India
1
Ireland
8339
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
491
Singapore
226386
Ukraine
75539
United Kingdom
38751
United States
877828
Unknown Country
75538
Downloads
China
1
Germany
2
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
226384
United Kingdom
1
United States
452771
Unknown Country
6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Radchenko_distance education.pdf | 183.92 kB | Adobe PDF | 679167 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.