Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39257
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Використання реалій як засобу підсилення комічного в англомовних ситкомах |
Authors |
Король, А.
Рухлов, Ю. |
ORCID | |
Keywords |
реалії реалии reality |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39257 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Король, А. Використання реалій як засобу підсилення комічного в англомовних ситкомах [Текст] / А. Король, Ю. Рухлов ; наук. кер. В.О. Дорда // Перекладацькі інновації : матеріали V Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 12-13 березня 2015 р. / Редкол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.О. Жулавська та ін. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 114-115. |
Abstract |
Задля збільшення арсеналу жартів та підсилення елементу комічності в англомовних ситкомах їх автори дуже часто використовують реалії. Ситкоми 21-го століття налічують величезну кількість прикладів застосування реалій, а деякі з них навіть зробили це своїми так званими “фішками”. Реалії – це предмети чи явища матеріальної культури, етнонаціональні особливості, звичаї, обряди, а також історичні факти чи процеси, які зазвичай не мають лексичних еквівалентів у інших мовах. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Argentina
1
Canada
1
China
54
Germany
5
Greece
1
Ireland
27588
Italy
1
Lithuania
1
Mozambique
1
Netherlands
1226
Poland
1
Russia
2
Singapore
1
Ukraine
926415
United Kingdom
465659
United States
7481509
Unknown Country
8902471
Downloads
China
2
France
1
Germany
3
Ireland
1
Italy
1
Latvia
1
Lithuania
1
Russia
2
Singapore
1
Ukraine
1797656
United Kingdom
1
United States
7481504
Unknown Country
10
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Korol.pdf | 193.47 kB | Adobe PDF | 9279184 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.