Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39377
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Исследование распределения среднего числа выбросов огибающей атмосферного ОНЧ-радиошума |
Authors |
Четвериков, С.Ф.
Осинин, В.Ф. |
ORCID | |
Keywords |
атмосферные радиопомехи атмосферні радіоперешкоди atmospheric interference атмосферный радиошум атмосферний радіошум atmospheric radio noise алгоритм расчета алгоритм розрахунку calculation algorithm обобщающая эмпирическая модель узагальнююча емпірична модель summarizing the empirical model |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39377 |
Publisher | Сумский государственный университет |
License | |
Citation | Четвериков, С.Ф. Исследование распределения среднего числа выбросов огибающей атмосферного ОНЧ-радиошума [Текст] / С.Ф. Четвериков, В.Ф. Осинин // Інформатика, математика, автоматика: матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 21-26 квітня 2014 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. — Суми: СумДУ, 2014. — С. 163. |
Abstract |
Одной из важных статистических характеристик атмосферного ОНЧ – радиошума является амплитудное распределение N(V > V0) среднего числа выбросов превышений некоторого порогового значения V0 огибающей V в секунду. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
9
France
1
Germany
130912
Greece
1
Ireland
65456
Lithuania
1
Netherlands
680
Romania
1
Russia
7
Ukraine
882790
United Kingdom
338806
United States
10324136
Unknown Country
7810
Downloads
China
130911
Finland
1
France
1
Germany
2
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
4
Ukraine
1765282
United Kingdom
1
United States
4618232
Unknown Country
4
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chetverikov_summarizing the empirical model.pdf | 254.97 kB | Adobe PDF | 6514440 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.